Downhill Mountain Bike Track – GTA 5 PC MOD



Support me on the Road to 500k Subscribers! –

Quite a fun track here. Really fun to just see how well you can do. Has some jumps and scary moments as well. Let me know if you like it and i will do some more!

Download Mod

Social Media:
Twitter –
Twitch –
Facebook –
2nd Channel –

46 Comments

  1. yeah, i always thought rockstar should've taken advantage of that mountain, maybe have a whole thing for gta online with downhill bike trails. That mission where you have to race that dude down the mountain was so much fun

  2. I'm a professional mountainbiker downhill and I think this mod is very realistic.
    Awesome video

  3. dislike and your feets smell realy bad :-/ you riding like "mareczek"

  4. says in description "help me to the road to 500k and almost one year later you almost have it lol.

  5. Look at the whip! Danny Hart is on the run of his life!!! He's 9!!! NINE SECONDS UP, THAT IS INSANE, CAN HE KEEP IT UP… Lmao this reminded me a bit if Danny Hart's world cup run in 2011,look it up hahaha πŸ˜‰

  6. I downloaded this map and I took the dirt bike and I crashed every time good job you took the mountain bike

  7. Love the rally tracks πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€

  8. Great video mate. When your going down the hills, hold the jump button down to gain speed. It will make u heaps faster

  9. I love ur videos but plz do in third person view, the first person view gives me a headache some times.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *